Bo-Bedre.no

Hos bo-bedre.no finner du artikler og tips basert på god fagkunnskap og et fokus på nye trender i tillegg til klassikerne, som gir brukerne en nettside hvor de kan hente inspirasjon og ny kunnskap om design og interiør. Spennende boligbesøk man kan drømme seg bort i er en viktig del av stoffmiksen på nettsiden, sammen med større temaguider og shoppingsaker. Trendrapporter fra de store møbelmessene i inn- og utland er også en viktig del av brandet Bo Bedre, sammen med den populære bloggen 2athome.no.

Målgruppe

Urbane kvinner og menn 30-50 år – opptatt av boligtrender, design og interiør. Leseren har høy utdannelse og god inntekt. De er aktive i sin søken etter det beste av boligstoff, og ønsker veiledning og inspirasjon innen interiør, design og arkitektur.

Kort og godt

  • Aktive lesere på jakt etter god design og shopping til boligen
  • Best og størst på moderne møbler
  • Presenterer de beste boligene
60 229 UNIKE BRUKERE*
138 603 SIDEVISNINGER*
21 117 MOTTAKERE NYHETSBREV
29 656 FACEBOOK
71 900 INSTAGRAM

TNS SCORES, *Snitt pr mnd hittil i år

TRAFIKK

MÅNED DESKTOP MOBIL TABLET TOTAL
Unike brukere 17 634 33 700 8 895 60 229
Besøk 24 955 50 666 13 652 89 273
Sidevisninger 46 306 69 743 22 554 138 603
UKE DESKTOP MOBIL TABLET TOTAL
Unike brukere 6 283 11 537 3 370 21 190
Besøk 8 365 15 935 4 531 28 831
Sidevisninger 14 169 20 600 6 646 41 415

NTA - NON TRADITIONAL ADVERTISING

ProduktInfo +Format
AdvertorialAnnonse skrevet som en online artikkel. Merkes "annonse"Annonse skrevet som en online artikkel
KonkurranseKonkurranseartikkel publisert på nettsiden og i sosiale medier. Merkes "annonse"Konkurranse, hvor annonsøren stiller med premie
SponsoratEt redaksjonelt format som sponses av en annonsør. Merkes "annonse"Underkategorier, utvalgte artikler eller kreative formater
Take over siteEt døgns take over av siten. Tydelig merket "annonse"Annonsørinnhold på siten og sosiale medier, herunder bl.a. artikler, bilde og video
Take over på InstagramEt døgns take over på Instagram4-5 poster på et døgn på nettsidens konto
Take over på FacebookEt døgns take over på Facebook4-5 poster på et døgn på nettsidens konto
VideoVideo utformet som kommersielt innhold. Merkes "annonse"Video utformet som redaksjonelt innhold, men med et kommersielt budskap
Digitale bilag4 bilder med overskrift + ingress. Synlig all devicesArtikler som linker ut til annonsørens landingsside - 4 plugger
AnnonsørinnholdSamme fonter og farger som øvrig innhold på nettsiden. Synliggjøres på nettsidens sosiale medier samt nyhetsbrevArtikler utformet av kommersielle web redaktører på vegne av kunde.

Annonseformater og -priser

ProduktInfoFormatPris
Large bannerDisplaybanner som kjører ROSD: 980 × 300 px
T: 728 x 300 px
M: 320 x 230 px
CPM 300
XL bannerDisplaybanner som kjører ROSD: 980 × 480 px
T: 728 x 400 px
M: 320 x 400 px
CPM 330
Wallpaper2560 x 1200 + 980 x 300
HesteskoDisplaybanner som kjører ROS980 × 300 px +
160 x 600 px +
160 x 630 px
CPM 340
Sticky bannerDisplaybanner som kjører ROS160 x 600 px +
160 x 600 px
(left + right)
CPM 290
NyhetsbrevFast plassering - 100% SOV580x300 JPG/PNG8 000
FORMATMAKS KB
980 × 300, 980 × 480, 728 x 300, 728 x 400100
160 x 600, 160 x 630, 300 x 250, 320 x 400, 320 x 23060

Displayspesifikasjoner

Banner
Størrelse i pixler
Plassering
Large banner980x300, 728x300, 320x230
XL banner980x480, 728x400, 320x400
Hestesko980x300 + 160x600 + 160x600

GEOGRAFI

Oslo
32%
Rogaland
10%
Akershus
9%
Hordaland
9%
Sør-Trøndelag
7%

KJØNN

Kvinner
78%
Menn
22%

ALDER (kvinner)

18 - 24
9%
25 - 34
28%
35 - 44
29%
45 - 54
21%
55 - 64
10%