Bo-Bedre.no

Hos bo-bedre.no finner du artikler og tips basert på god fagkunnskap og et fokus på nye trender i tillegg til klassikerne, som gir brukerne en nettside hvor de kan hente inspirasjon og ny kunnskap om design og interiør. Spennende boligbesøk man kan drømme seg bort i er en viktig del av stoffmiksen på nettsiden, sammen med større temaguider og shoppingsaker. Trendrapporter fra de store møbelmessene i inn- og utland er også en viktig del av brandet Bo Bedre, sammen med den populære bloggen 2athome.no.

Målgruppe

Urbane kvinner og menn 30-50 år – opptatt av boligtrender, design og interiør. Leseren har høy utdannelse og god inntekt. De er aktive i sin søken etter det beste av boligstoff, og ønsker veiledning og inspirasjon innen interiør, design og arkitektur.

Kort og godt

  • Aktive lesere på jakt etter god design og shopping til boligen
  • Best og størst på moderne møbler
  • Presenterer de beste boligene
59 861 UNIKE BRUKERE*
139 244 SIDEVISNINGER*
20 322 MOTTAKERE NYHETSBREV
28 793 FACEBOOK
63 000 INSTAGRAM

TNS SCORES, *Snitt pr mnd hittil i år

TRAFIKK

MÅNED DESKTOP MOBIL TABLET TOTAL
Unike brukere 18 245 31 852 9 764 59 861
Besøk 27 022 51 675 15 000 93 697
Sidevisninger 46 970 69 199 23 075 139 244
UKE DESKTOP MOBIL TABLET TOTAL
Unike brukere 4 782 9 415 2 789 16 986
Besøk 6 144 12 622 3 684 22 450
Sidevisninger 10 772 17 355 6 180 34 307

NTA - NON TRADITIONAL ADVERTISING

ProduktInfo +Format
AdvertorialAnnonse skrevet som en online artikkel. Merkes "annonse"Annonse skrevet som en online artikkel
KonkurranseKonkurranseartikkel publisert på nettsiden og i sosiale medier. Merkes "annonse"Konkurranse, hvor annonsøren stiller med premie
SponsoratEt redaksjonelt format som sponses av en annonsør. Merkes "annonse"Underkategorier, utvalgte artikler eller kreative formater
Take over siteEt døgns take over av siten. Tydelig merket "annonse"Annonsørinnhold på siten og sosiale medier, herunder bl.a. artikler, bilde og video
Take over på InstagramEt døgns take over på Instagram4-5 poster på et døgn på nettsidens konto
Take over på FacebookEt døgns take over på Facebook4-5 poster på et døgn på nettsidens konto
VideoVideo utformet som kommersielt innhold. Merkes "annonse"Video utformet som redaksjonelt innhold, men med et kommersielt budskap
Digitale bilag4 bilder med overskrift + ingress. Synlig all devicesArtikler som linker ut til annonsørens landingsside - 4 plugger
AnnonsørinnholdSamme fonter og farger som øvrig innhold på nettsiden. Synliggjøres på nettsidens sosiale medier samt nyhetsbrevArtikler utformet av kommersielle web redaktører på vegne av kunde.

Annonseformater og -priser

ProduktInfoFormatPris
Large bannerDisplaybanner som kjører ROS980x300, 728x300, 320x230CPM 300
XL bannerDisplaybanner som kjører ROS980x480, 728x400, 320x400CPM 330
Wallpaper2560x1200 + 980x300
HesteskoDisplaybanner som kjører ROS980x300 + 160x600 + 160x600CPM 340
Sticky bannerDisplaybanner som kjører ROS160x600 + 160x600 (left + right)CPM 290
NyhetsbrevFast plassering - 100% SOV580x300 JPG/PNG8 000
Toppbanner - tablet728x300
Toppbanner - mobil320x230
FORMATMAKS KB
980x480, 728x400, 980x300, 728x300100
160x600, 320x400, 320x32060

Displayspesifikasjoner

Banner
Størrelse i pixler
Plassering
Large banner980x300, 728x300, 320x230
XL banner980x480, 728x400, 320x400
Hestesko980x300 + 160x600 + 160x600

GEOGRAFI

Oslo
32%
Rogaland
10%
Akershus
9%
Hordaland
9%
Sør-Trøndelag
7%

KJØNN

Kvinner
78%
Menn
22%

ALDER (kvinner)

18 - 24
9%
25 - 34
28%
35 - 44
29%
45 - 54
21%
55 - 64
10%