BoligPluss.no

Boligpluss.no legger tyngde på inspirerende boligbesøk, morsomme og kreative DIY-tips og de beste shoppingtipsene tilpasset både smal og tykk lommebok. Hvert år kårer BoligPluss Norges vakreste hjem, en konkurranse som er en populær og engasjerende begivenhet.

Målgruppe

Etablerte, interiørinteresserte kvinner i alderen 25-50 år. Hun er en moderne yrkeskvinne som holder seg oppdatert på interiørtrendene. BoligPluss-kvinnen er svært opptatt av å skape et tidsriktig hjem, og gjør derfor ofte små og store endringer hjemme. Hun søker stadig inspirasjon og bruker mye tid, energi og penger på shopping til boligen.

Kort og godt

  • Inspirerer og motiverer til å oppnå boligdrømmer
  • BoligPluss-leseren bruker 60 % mer enn andre kvinner på møbler, interiør og tekstil
  • Feminint og personlig
  • Etablert og bred målgruppe
  • Leserne er stadig på jakt etter tips til fornying av boligen både når det gjelder små og store forandringer
104 938 UNIKE BRUKERE*
238 260 SIDEVISNINGER*
21 256 MOTTAKERE NYHETSBREV
47 556 FACEBOOK
110 000 INSTAGRAM

TNS SCORES, *Snitt pr mnd hittil i år

TRAFIKK

MÅNED DESKTOP MOBIL TABLET TOTAL
Unike brukere 24 633 65 344 14 961 104 938
Besøk 35 662 107 742 22 832 166 236
Sidevisninger 60 344 142 961 34 955 238 260
UKE DESKTOP MOBIL TABLET TOTAL
Unike brukere 6 608 17 024 3 991 27 623
Besøk 8 440 23 436 5 308 37 184
Sidevisninger 14 481 29 594 8 081 52 156

NTA - NON TRADITIONAL ADVERTISING

ProduktInfo +Format
AdvertorialAnnonse skrevet som en online artikkel. Merkes "annonse"Annonse skrevet som en online artikkel.
KonkurranseKonkurranseartikkel publisert på nettsiden og i sosiale medier. Merkes "annonse"Konkurranse, hvor annonsøren stiller med premie
SponsoratEt redaksjonelt format som sponses av en annonsør. Merkes "annonse"Underkategorier, utvalgte artikler eller kreative formater
Take over siteEt døgns take over av siten. Tydelig merket "annonse"Annonsørinnhold på siten og sosiale medier, herunder bl.a. artikler, bilde og video
Take over på InstagramEt døgns take over på Instagram4-5 poster på et døgn på nettsidens konto
Take over på FacebookEt døgns take over på Facebook4-5 poster på et døgn på nettsidens konto
VideoVideo utformet som kommersielt innhold. Merkes "annonse"Video utformet som redaksjonelt innhold, men med et kommersielt budskap
Digitale bilag4 bilder med overskrift + ingress. Synlig all devicesArtikler som linker ut til annonsørens landingsside - 4 plugger
AnnonsørinnholdSamme fonter og farger som øvrig innhold på nettsiden. Synliggjøres på nettsidens sosiale medier samt nyhetsbrevArtikler utformet av kommersielle web redaktører på vegne av kunde.

Annonseformater og -priser

ProduktInfoFormatPris
Large bannerDisplaybanner som kjører ROS. D: 980 × 300 px
T: 728 x 300 px
M: 320 x 230 px
CPM 300
XL bannerDisplaybanner som kjører ROSD: 980 × 480 px
T: 728 x 400 px
M: 320 x 400 px
CPM 330
HesteskoDisplaybanner som kjører ROS980 × 300 px +
160 x 600 px +
160 x 630 px
CPM 340
Sticky bannerDisplaybanner som kjører ROS160 x 600 px +
160 x 600 px
(left + right)
CPM 290
NyhetsbrevFast plassering - 100% SOV580 x 300 JPG/PNG9 000
FORMATMAKS KB
980 × 300, 980 × 480, 728 x 300, 728 x 400100
160 x 600, 160 x 630, 300 x 250, 320 x 400, 320 x 23060

Displayspesifikasjoner

Banner
Størrelse i pixler
Plassering
Toppbanner Mobil320 x 230/400
Toppbanner Large728 x 300/400
Toppbanner XL980 x 300/480
Hestesko980x300 + 2 stk 160x600
Sticky banner2 stk 160 x 600 (left+right)

KJØNN

Kvinner
73%
Menn
27%
33%

Besøker interiør-/gardinforretninger minst 1 gang i mnd

62%

Bor i enebolig

78%

Betaler gjerne ekstra for kvalitetsprodukter