BoligPluss.no

Boligpluss.no legger tyngde på inspirerende boligbesøk, morsomme og kreative DIY-tips og de beste shoppingtipsene tilpasset både smal og tykk lommebok. Hvert år kårer BoligPluss Norges vakreste hjem, en konkurranse som er en populær og engasjerende begivenhet.

Målgruppe

Etablerte, interiørinteresserte kvinner i alderen 25-50 år. Hun er en moderne yrkeskvinne som holder seg oppdatert på interiørtrendene. BoligPluss-kvinnen er svært opptatt av å skape et tidsriktig hjem, og gjør derfor ofte små og store endringer hjemme. Hun søker stadig inspirasjon og bruker mye tid, energi og penger på shopping til boligen.

Kort og godt

  • Inspirerer og motiverer til å oppnå boligdrømmer
  • BoligPluss-leseren bruker 60 % mer enn andre kvinner på møbler, interiør og tekstil
  • Feminint og personlig
  • Etablert og bred målgruppe
  • Leserne er stadig på jakt etter tips til fornying av boligen både når det gjelder små og store forandringer
88 106 UNIKE BRUKERE*
186 562 SIDEVISNINGER*
21 256 MOTTAKERE NYHETSBREV
48 056 FACEBOOK
112 000 INSTAGRAM

TNS SCORES, *Snitt pr mnd hittil i år

TRAFIKK

MÅNED DESKTOP MOBIL TABLET TOTAL
Unike brukere 22 993 52 029 13 084 88 106
Besøk 30 130 76 011 18 339 124 480
Sidevisninger 52 663 104 892 29 007 186 562
UKE DESKTOP MOBIL TABLET TOTAL
Unike brukere 6 608 17 024 3 991 27 623
Besøk 8 440 23 436 5 308 37 184
Sidevisninger 14 481 29 594 8 081 52 156

NTA - NON TRADITIONAL ADVERTISING

ProduktInfo +Format
AdvertorialAnnonse skrevet som en online artikkel. Merkes "annonse"Annonse skrevet som en online artikkel.
KonkurranseKonkurranseartikkel publisert på nettsiden og i sosiale medier. Merkes "annonse"Konkurranse, hvor annonsøren stiller med premie
SponsoratEt redaksjonelt format som sponses av en annonsør. Merkes "annonse"Underkategorier, utvalgte artikler eller kreative formater
Take over siteEt døgns take over av siten. Tydelig merket "annonse"Annonsørinnhold på siten og sosiale medier, herunder bl.a. artikler, bilde og video
Take over på InstagramEt døgns take over på Instagram4-5 poster på et døgn på nettsidens konto
Take over på FacebookEt døgns take over på Facebook4-5 poster på et døgn på nettsidens konto
VideoVideo utformet som kommersielt innhold. Merkes "annonse"Video utformet som redaksjonelt innhold, men med et kommersielt budskap
Digitale bilag4 bilder med overskrift + ingress. Synlig all devicesArtikler som linker ut til annonsørens landingsside - 4 plugger
AnnonsørinnholdSamme fonter og farger som øvrig innhold på nettsiden. Synliggjøres på nettsidens sosiale medier samt nyhetsbrevArtikler utformet av kommersielle web redaktører på vegne av kunde.

Annonseformater og -priser

ProduktInfoFormatPris
DesktopDisplaybanner som kjører ROS. 160x600, 980x300CPM 300
TabletDisplaybanner som kjører ROS728x90 CPM 300
MobileDisplaybanner som kjører ROS320x320, 320x160 CPM 300
WallpaperDette banneret består av to filer, et toppbanner på 980x300 (930x180) og et bakgrunnsbanner på 2560x1200. Disse to formatene må være koblet i designet og vises samtidig. Topbanner: 980x300
Bakgrunn: 2560x1200

OBS: All viktig informasjon må innenfor 160 bredde på sidestolpene for å ta høyde for ulik skjermoppløsning.
På forespørsel
NyhetsbrevFast plassering - 100% SOV620 x 300 JPG/PNG9 000
HesteskoDisplaybanner som kjører ROS980 × 300 px +
160 x 600 px +
160 x 630 px
CPM 340
Parallax/Interscroller
Desktop*
Stort statisk fullskjerm bakgrunnsbilde, med et 400-pixel bannervindu som beveger seg nedover bildet når du ruller930x960

OBS:
Det anbefales å designe viktige meldinger 180 piksler fra toppen og 380 piksler fra bunnen.
Bunte 380 piksler av formatet vil bare være synlige for brukere med store skjermer (over 14 tommer
På forespørsel
Parallax/Interscroller
Mobile*
Stort statisk fullskjerm bakgrunnsbilde, med et 400-pixel bannervindu som beveger seg nedover bildet når du ruller640x1136

OBS:
Det anbefales å designe viktige meldinger 216 piksler fra toppen og 445 piksler fra bunnen.
Bunnen 445 piksler av bildet vil kun være synlige for brukere med store skjermer (f.eks. Iphone 7 Plus
På forespørsel
FORMATMAKS KB
980 × 300, 980 × 480, 728 x 300, 728 x 400100
160 x 600, 160 x 630, 300 x 250, 320 x 400, 320 x 23060

Displayspesifikasjoner

Banner
Størrelse i pixler
Plassering
Toppbanner Mobil320 x 230/400
Toppbanner Large728 x 300/400
Toppbanner XL980 x 300/480
Hestesko980x300 + 2 stk 160x600
Sticky banner2 stk 160 x 600 (left+right)

KJØNN

Kvinner
73%
Menn
27%
33%

Besøker interiør-/gardinforretninger minst 1 gang i mnd

62%

Bor i enebolig

78%

Betaler gjerne ekstra for kvalitetsprodukter