Stella

Målgruppe

Moderne, «mentalt urbane» kvinner mellom 25 og 45 år. Det viktige for Stella-kvinnen er å være den beste utgaven av seg selv og få utnyttet hele sitt potensiale. Hun er voksen, men fremdeles ung, og er ambisiøs på alle livets områder. Stella snakker til smarte, oppegående damer! Det handler om å gi anerkjennelse og cred. Stella er kul og stilsikker – en du lytter til og blir inspirert av.

Kort og godt

  • Stella fokuserer på sunnhet, skjønnhet, selvrealisering og mote.
  • Stellaleseren er en sterk kvinne med egne meninger, som tør å stå for dem
  • Gir god journalistikk og mer å lese
34.893 OPPLAG

Forbruker & Media 2020 April

UTGIVELSESPLAN 2020

NrSalgsdatoUkeMateriellfristTema
113.03.201114.02.20
202.10.204004.09.20

ANNONSEPRISER 2020

FormatPris
2/1 side90 200
Side 2-3117 200
Side 4-5112 700
Side 6-7108 200
Side 8-9103 700
Side 10-1199 200
1/1 side49 000
1/1 ved leder63 700
1/1 ved innhold61 300
1. høyre61 300
2. høyre58 800
3. høyre56 400
Bakside71 100
3. omslag61 300
1/2 bredde30 600
1/2 høyde33 100
1/3 side25 300

Annonseformater

OPPSLAG
2 x 217 x 280
HELSIDE
217 x 280
HALVSIDE
217 x 140
HALVSIDE
108,5 x 280

Formatene er nettoformater. Husk 5 mm utfallende (bleed) og skjæremerker. Bildet forskyves 2,5 mm på hver side ved ryggen. Tekst, logo, osv. bør plasseres minimum 9 mm fra kanten.
Gå til «Tekniske spesifikasjoner» for å laste ned våre fargeprofiler og PDF-innstillinger.

78%

Er skjønnhetsinteresserte

3 av 5

Har universitetsutdannelse

90%

Er interessert i klær og sko